Alla inlägg den 27 juni 2008

Av michael jendelöv - 27 juni 2008 20:31

Ja då blev det en sån där stressig dag igen då.Frugan o jag gick upp 06:15 inte 06:00 som det står i frugans blogg.Fast det var ju jobbigt ändå.Jag titade förbi mor o far,hämtade lite saker som var kvar sen senast.Sen vidare till Stickan i Österunda,därifrån åkte vi till Altuna på studiebesök,det var kul o interssant,fick mycket intryck och ideer.Sen åkte jag till Stickan igen o tittade på lite utrustning som han ska sälja.Jag har gjort en del bra affärer med honom.Klockan blev 14:00 ganska direkt o då var det bara att kasta sej i bilen hem o hämta ungarna på dagis,hem med  dom o lasta ur bilen,i med dom o åka ner till bynn o handla glass o vänta på kärleken(Camilla).När hon kom med halva släkten så gick vi in på konsum igen med fem ungar o handlade igen,pust barnen var överallt...Sen åkte vi hem...Blir trött när jag läser om min dag..Go natt//Micke

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards