Alla inlägg den 29 juni 2008

Av michael jendelöv - 29 juni 2008 18:29

I dag har varit en mellandag,har inte gjort så mycket annat än diska o röja sen igår..Men vicken jävla hagelskur!! Det kom säkert fem millimeter regn på fem minuter o haglade som fan.Vi som har ett provisoriskt lagat tak över hallen på övervåningen,det kom faktiskt vatten genom väggen på nedervåningen?! Efter stormen var jag upp på taket o kollade,pappen hade ju blåst bort över en del av taket.Nu blir det till o laga taket snabbt,ska köpa ny papp imorron,sen ska jag jaga plåt o läkt o skruv.Lilly blev påsatt idag oxå,vi som trodde att hon blev dräktig för tre veckor sen,typiskt.Daniel har i alla fall varit bättre idag än han var igår,hade lite feber på förmiddan men den släppte sen o han verkade feberfri när vi nattade dem.Nu ska jag mata grisarna sen ska jag pussa på frugan en stund(Om jag får) Hon kan ju vara lite kinkig ibland det lilla livet :)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards