Alla inlägg den 19 juni 2008

Av michael jendelöv - 19 juni 2008 20:12

Ja,idag fick jag äntligen min efterlängtade köttkvarn,den e jättastor o jättedyr men jävligt bra,225 kg/h kan den göra.Jag lånade ju en assistent o provade att mala lite här hemma men gav upp efter en halvtimme då jag kanske hade malt ett hekto o hade ont i armen,så morsan kommer att få tillbaka den.Frugan hade ju otroligt kul åt att jag provade att träna på hennes magtränare i dag,det var det säkert om man stod bredvid men jag tror faktiskt att det e nåt fel på maskinen haha.Läste att Steffe kanske ska köpa en 544,kul!! Hoppas att han gör nåt bra av den,vi jendelövare e ju bäst på att ha sönder saker,inta att vårda dem,i alla fall Stefan o jag men

 han kanske har ändrat sej..I morron e d ju midsommar!! Känns inte så men tiden flyger ju iväg,det verkar ju som det ska bli fint väder med.Jag har lagt upp en rolig bild på Emelie när hon ska klä på sej,hon e så envis o SKA bara  klara det själv.Bilden på Camilla e från imorse när jag vaknade.Go natt//Micke

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards