Alla inlägg den 17 juni 2008

Av michael jendelöv - 17 juni 2008 22:01

Ja det verkar ju som det stack till i ögat på en del (inga namn nämnda Leffe) att jag spelade lite upptagen  när frugan kom in i rummet här om dan.I dag så behövde jag inte VERKA upptagen. Klockan ringde kl 06:30.upp o väcka ungarna o i väg till dagis kl 07:30.Därifrån direkt till Uppsala,där jag mötte upp med min mentor Stig kl.08:45 sen har jag suttit och kalkylerat till kl 13:00.Siffrorna snurrar runt o jag kan inte räkna till hundra just nu.Okej,efter det hem till dagis hämta ungarna kl 14:00,in med dom fort o iväg till Östervåla,Sara har haft ont i en tand sen i Söndags o vi ska va hos tandis kl 14:30,lämna Sara o frugan.Jag Emelie o Nisse åker o handlar korvbröd som älsklingen glömt när hon storhandlat på förmiddan vidare hem,hinner precis bära in maten när Emelie har bajsat ner hela sej,in med henne i duschen på med blöja då ringer telefonen o älsklingen är snart i Tärnsjö,jag måste ju bajsa,det går på tre minuter(45 min i vanliga fall) in med alla i bilen ner till Tärnsjö city kommer samtidigt med bussen,in med Sara o frugan o vidare hem till gården.Svenne äter fortfarande inte som han ska men han kommer nog snart i gång med det.Camilla har fått LEVANDE kaninungar i dag,hon e så glad,det ska bli kul om dom överlever.Natti natti.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards