Alla inlägg den 18 juni 2008

Av michael jendelöv - 18 juni 2008 20:31

Ok.I dag var jag o min älskling Camilla o handlade en ny digitalkamera,hur bra som helst o ganska enkel att sköta dessutom,vi e ju bönder o inga genier direkt,inta jag i alla fall.Jag har ju naturligtvis lagt upp lite bilder på bloggen.Frugan hade tid på Ackis för att göra nån elektrisk test på armen som hon bröt i vintras,antar att det har nåt att göra med känseln och funktionen.Den blir ju bättre,armen alltså,men det går ju inte så fort som man kunde önska..Jag o Nils åkte till mor o far undertiden o hämtade ett gammalt skåp.I dag kom leveransen av vårat altanräcke,vi ska måla själva o snickarjäveln kommer att sätta upp det i nästa vecka..Sen har jag bara taket kvar att laga som tur e har ju Leffe lovat att hjälpa till.Tänk att det snart e midsommar,vi har redan handlat maten till midsommar o i år kanske man tillomed ska ta sej en nubbe?? Vi får se Om NÅN känner för det så ska vi stängsla hur mycket som helst den 5 Juli,i skogen vilket betyder att vi måste röja lite skog samt slå ner stolp,vi har lite hjälp men skulle behöva mer så om nån har möjlighet så e nån välkommen,vi bjuder så klart på mat o så.det verkar som att vi har en grisning på gång igen?! Hade ingen aning om detta,även om misstanken har funnits.Vi ska även slakta en stor gris o göra fläskfärs av hela grisen,utom grillbitarna så klart. Med vår nya köttkvarn som vi inte har fått än.Det kommer att finnas till salu billigt om nån vill ha.Jävlar vad jag får skrivkramp nu.Gonatt//Micke

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards