Alla inlägg den 25 juni 2008

Av michael jendelöv - 25 juni 2008 18:38

Ja då har dagen gått,har precis nattat ungarna,alla fyra o ingen verkar vilja sova.Camilla e på styrelsemöte på dagis,hon e jö ledamot där.Vi har jö städning denna o nästa vecka så hon måste städa först o gå på möte sen,jobbigt men det är så man får kompromissa.Camilla har målat plank idag,jag tog några på slutet,tyvärr så var det bara ena sidan så halva jobbet e jö kvar.Så fort ungarna somnat ska jag ut o mata svinen,måste dessutom ströa lite så dom har det mjukt o mysigt,traktorn blir nog stående idag för jag har inte tid att köra me na..Hej hej.

Av michael jendelöv - 25 juni 2008 09:44

Tro det eller ej men det är inte jag som fyller år idag utan Sara,hon blir fem år o e mäkta stolt.Vi ska fira lite idag men ha kalaset på Lördag,då får alla som vill komma o käka tårta o så.Jag bloggade inte igår för jag var på möte med "Eget företag"gruppen i Östervåla,var inte hemma förrän 22:00 o då skulle vi städa på dagis så det blev en stressig dag i går.Jag har äntligen hunnit grundmåla alla plankjävlar till altanräcket,vilket himmla jobb asså.nu ska den vanliga färgen dit en gång sen ska det byggas o sen målas en gång till,undrar hur man ska hinna det? Kul med alla komentarer,jag antar att det blir så när man är i stort sett bäst!Det var allt för nu men jag bloggar vidare sen,nu måste jag mata grisarna så dom blir tjocka,ska försöka hitta på en ursäkt att behöva köra lite me traktorn i nån gegga oxå./Micke

PS.Här är lite sommriga bilder,och en"glad" Daniel.DS

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards