Alla inlägg den 1 november 2009

Av michael jendelöv - 1 november 2009 20:20

Nää,vi fick inte nåt lamm så vi behövde inte åka citronen itan tog formel 1 en...När vi kom till Tärnsjö o skulle möta hyresgästen,var han inte ens där?? Jag gjorde det jag lovat sen åkte jag (lite förbaskad). Jag skulle ju hämta post som kommit fel..Detta gjorde i sin tur att jag kom till Uppsala en timme tidigt,fast det gick bra,Daniel och Emelie hade med sej sina läskiga masker,som de så klart hade på sej inne i Gränby c.Snacka om att folk tittade/skrattade! Ska sätta in bilder på utstyrseln senare.

Lämningen gick bra,Daniel var glad hela tiden men kräver som vanligt att Annelie ska köpa nåt åt honom..

 

Svängde förbi Janne på vägen hem för att diskutera lite affärer i framtiden,kanske blir bra om ett tag.

 

Annars inget nytt,inte ens om vargfan.

 

Fast jag måste berätta en rolig sak,man ska aldrig sluta att förvånas.

Häromdagen satte jag ut en annons på blocket om att vi säljer hö,efter en timme så har jag fått ett ARGT mail från en bonde. Han ifrågasätter priset samt hur fan jag har räknat för att kunna sälja till det priset!

Jag svarade "Om jag som fritidsbonde kan sälja till detta pris så borde ju ett proffs som du kunna det med,kanske gör du nåt fel??" Han tycker att jag dumpar priset.

Jaja,så är det med det.

 

Gonatt o sov så gott/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards