Alla inlägg den 17 november 2009

Av michael jendelöv - 17 november 2009 19:43

 


Det är en Citroen jumpy 1.9 diesel. Knappa 70 ystra hästar och så klart rapp som en dragster ;)

Chassiet är även justerat med mjukare gummibussningar och ballongdäck,fast vem bryr sej när man puttrar

runt i ca:70 blås!  Man är ju mer eller mindre king of the road ändå!!! 

Av michael jendelöv - 17 november 2009 19:28

Ja det känns så i vart fall.

Jag har lagat get sen sist..Ja,eftersom det inte finns så mycket recept så hittade jag på ett eget!

Jag benade ur två stycken fioler,sen gjorde frugan en vanlig marinad som fick dra en stund...sen la vi getost i och rullade ihop och in i ugnen..Det blev riktigt gott med pommes frites till.Ungarna fick tillomed i sej en del.

Jag får säja tack till "getEva" i Bår.Både för köttet och all god ost.

Tyvärr blev det inget av att hämta gyltor för grisbonden svarar inte i telfon...Tråkigt men han kanske ringer upp.

Frugan e på sitt allra bästa humör,alla taggar utåt,jag tror att hon har ont eller nåt.

Nu ska jag gå ner o elda i pannan så vi får höras nån annan gång/Micke

Av michael jendelöv - 17 november 2009 11:13

Ja det är faktiskt sant,det är så mycket att göra så jag vet inte ut eller in?

Antagligen så krävs nog mest lite struktur och en prioriteringsordning,kanske.

Nu har jag i alla fall varit uppe och skruvat gips och spacklat en del,kanske går det att slipa i kväll..

Igår var en dag som var fullspäckad av saker (måsten).Den avslutades med ett möte i Sala,fram till kl 21:30.

Jag är så trött,så trött idag,orkar inte ta tag i nånting känns det som.

Vi skulle vaccinera oss idag var det tänkt,men det finns ingen tid och ingen ork såvi försöker imorron igen.

Ikväll ska jag hämta nya gyltor som ska in i aveln,måste ju få lite större produktion så det finns nåt att sälja.

Nä nu ska jag hälla i mej lite kaffe tror jag,hörs sen/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards