Alla inlägg den 3 november 2009

Av michael jendelöv - 3 november 2009 20:07

Jaaa,efter dagis så åkte jag och Nils till Broddbo med traktorn för att tanka,Nils satt mest och log

som en groda eller nåt.

Det hände även en rolig grej,vi blev omkörda av en gammal Ford sierra med trasigt avgassystem.

Inget konstigt med det men några minuter senare så kom vi runt en krök,då stod sierran mitt på vägen mellan två polisbilar,föraren och en medpassagerare stod efter vägen och bllev visiterade,på amerikanskt vis,det var bara dragna vapen som saknades.Haha kul tyckte jag men samtidigt är det ju synd att det ska finnas knarkare eller vad de nu var för några,här hos oss ute på landet.

 

Annars inte så mycket nytt,Sara var hemma idag med,för halsont men imorron blir det skolgång för henne.

Camilla och jag ska till Karlssons för att inhandla lite pärmar och en present till Isak på ettårsdagen som närmar sej.

 

Jag har talat med länstyrelsen i Västerås angående vargen,tänkte att man kunde kanske få lite mera info. om den.Men det visade sej att de inte vet mer än vi?? Nu ska det komma en inspektör hit för att bedömma ifall vi kan få sätta upp rovdjursstängsel runt fåren. De stackars liven går inne i lagårn för tillfället,där de inte trivs så bra.

 

Nää ha det så bra/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards