Alla inlägg den 4 november 2009

Av michael jendelöv - 4 november 2009 21:52

Ja,kallt e det som f-n,snö kommer lite då och då,hoppas att det inte kommer så mycket bara för jag har inte ens bytt däck ännu.

Frun o jag har varit på Karlssons i "gåvan" idag,sen åkte vi till Sala o handlade.

Annars så har det väl inte hänt så mycket,jag hann faktiskt kolla lite närmare på Citronen nu i eftermiddas,det visade sej att skåpet är i bästa tänkbara skick,jag är så j-a nöjd med köpet så jag går bara o ler...Lite annat är det så klart med själva bilen,den är ju importerad så jag misstänkte att den rullat lite mer än vad mätaren visar,jag hittade ett kvitto på en service innan den kom hit och redan då hade den rullat 4000 mil mer än idag..varför är jag inte förvånad?

 

Tråkigt nog blev det inget möte i Sala idag,tydligen är det bara jag och nån till av kanske 10 st. som driver på lite,men folk kanske vaknar snart..

 

Nääe nu ska jag titta på tv:n igen och krama frugan lite,gonatt/Micke

Av michael jendelöv - 4 november 2009 15:46

Hej,jag skulle bara tala om att våran gård finns med,eller rättare sagt syns lite på VARGOBS.SE

Med foto på vargen o allt.

Tjenis,Micke

Ovido - Quiz & Flashcards