Alla inlägg den 23 november 2009

Av michael jendelöv - 23 november 2009 22:08

Nu känns det lite bättre i benet men det blev nog ett ganska fult sår efter kniven,som nu i efterhand skulle ha behövt sys..Fast det gör inte så ont efter att vi satte på ett bättre förband och gjorde rent ordentligt.

Annars har det inte hänt så mycket idag,barnen blev hemma från dagis för jag blev ju sen från slakteriet,Emelie fick följa med frun till Sala,Nils och Isak fick vara hemma med mej en stund.

Imorgon är det slut på slappandet för nu ska alla grisar styckas efter konstens alla regler och jag måste ringa runt till alla som beställt.Imorron ska jag även fatta beslut om jag ska samarbeta med en butik,jag måste  ju ha ganska bra betalt för mitt kött..Ska ju hämta grisarna imorron med,en vecka för sent?!

Nu ska jag titta på gladiator,hejdå/Micke

Av michael jendelöv - 23 november 2009 12:36

Jag ville bara tala om att jag är så jävla nöjd med mej själv!!

Jag lyckades med konststycket att skära mej i benet idag,ordentligt.

Så nu haltar jag omkring o har lite ont.

Hej på ett tag/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards