Alla inlägg den 22 november 2009

Av michael jendelöv - 22 november 2009 21:28

 

Jaa det är ju söndag,och då byter vi barn.

Annars har vi inte gjort så mycket idag,mest väntat på att åka till Uppsala då rå.

Nu i kväll har vi dock lastat grisar,jag sorterade  dem redan på dagen men vill inte att de ska trängas i transporten i onödan,det är ju ändå "sista resan".

Det stod som spön i backen hela tiden när jag var ute i lervällingen o hämtade hem dem,tur att man har traktor,hehe..

Nu är det tv tittande som gäller,Shooter. Varken Camilla eller jag´har sett den förut och den verkar ganska bra faktiskt.

Hoppas att det blir en lugn o bra natt för jag ska upp tidigt imorron,måste ju vara uppe i Söderbärke efter sju nån gång.

Nu är det ju ganska tunnt ute i grishagen så på tisdag ska jag åka o köpa lite nya tänkte jag,minst tre stycken..

Frun ligger i soffan o stånkar,vet inte riktigt vad det är men det verkar jobbigt.

Nää nu måste jag titta vidare,sov gott/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards