Alla inlägg den 3 december 2009

Av michael jendelöv - 3 december 2009 21:49

För jag kan inte se ett enda blogginlägg från något syskon eller fru,i alla fall.

Idag har Leffe varit här o jobbat,det är ovant att ha hjälp så det blir lite ostrukturerat,känns det som.Men vi har fått ganska mycket gjort idag,tror jag. Vet inte hur många hundra/tusen meter vi har satt stolp faktiskt men en hel del blev det och jag är nöjd.Till Leffe kan jag väl säga att jag har köpt in 4 nya gyltämnen och en stor skock med smågrisar,så jobbet hopar sej framöver..Jag ska även tacka för en stor insats.Vi fick i och för sej hjälp av alla barnen,de jobbade riktigt hårt,dock på sitt eget sätt och det hjälpte inte oss så mycket,men bra blev det,speciellt med tanke på alla ormar,dinosaurier och drakar som de hörde och såg spår av.

Nu i kväll har jag suttit med bokföringen och skrivit ut lite fakturor samt gått igenom alla papper,det är ju inte alltid som det är den bästa ordningen i pärmarna...Det visade sej vara ganska mycket som satt fel och ännu mer som saknades fast nu e det ordning på torpet vill jag lova.

Nu ska jag nog göra måt annat för mina ögon går i kors,gonatt/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards