Alla inlägg den 20 december 2009

Av michael jendelöv - 20 december 2009 21:52

Jag frågade just frun om hon hade bloggat,nää jag orkar inte,var hennes svar.

Hon har pluggat en stund,så jag förstår att hon är lite trött i huvudet.

Jahapp,idag så har vi haft ytterligare en tjej här,emma.

Hon går på Ösby som jag skrev sist,eftersom hon går där så tycker vi att hon kan tillföra en del på gården,framför allt på djursidan då hon vet hur det funkar med uppfödning o sånt,ska bli intressant att se hur hon upplever våran lilla gård. Morfar har varit här med,det blev ett himla tjo o tjim på barnen som fick öppna julklappar några dagar förtidigt,barnen var ju extra uppspelta för de har tjatat om Emma i flera dagar och hon fick också leka en hel del.14:30 ungefär drog vi hela familjen till Gränby,Daniel åker ju till Annelie idag för julfirande,vi får klara oss utan honom i år.

Nu håller vi på att elda upp lite värme i kåken,det verkar som om det är kallt ute igen.

Imorgon ska jag åka tillbaka med däcken som jag köpte till jumpyn,sen har jag tänkt att jag ska åka på kundbesök,man måste ju underhålla relationerna och höra efter så att allt fortfarande är/känns bra ju.

Näääe,gonatt o sov gott/Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards