Alla inlägg den 16 december 2009

Av michael jendelöv - 16 december 2009 22:39

Jag ska väl försöka att komma ikapp med bloggandet,det blev ju fel igår vilket resulterade i att inlägget försvann  .

Men vi provar väl idag istället!

Två timmar blev det i traktorn i snön,jag har gjort två stycken snöhögar till barnen som de verkligen gillar,då jag har traktor så blir det så klart en del skottande åt grannarna med.

Jag fick mina nya däck till jumpyn idag med,såå fina så.

Men de kunde ju gärna sitta på fälgarna också.

Anners har det varit en massa sotande och bök med pannan,som vanligt.

Idag har jag faktiskt börjat titta runt lite på nya alternativ,kanske blir det pellets,trots allt? Jag är ganska negativ till det men nåt måste man ju ha,och ved funklar uppenbarligen inte!

Det som jag skulle skriva om igår var...hmm...kommer inte riktigt ihåg men vi hade en tjej här på en anställningsintervju,eller vad man ska säja som ska hjälpa till med lite av varje här på gården.Vi tror det kommer att bli bra!

Nu på söndag ska vi tala lite med ytterligare en tjej som går på Ösby,hon ska ev. också hjälpa till lite,fast mest med grisarna då.

Jaa det verkar som om vintern kommit,här har vi säkert tio minus eller nåt,brrr..

Nu ska jag krama min fru lite  

Hej då o gonatt/Micke

Av michael jendelöv - 16 december 2009 16:29

Skiten försvann och jag orkade inte skriva om,men kanske har jag tid att skriva om allt ikväll.

Hej då/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards