Alla inlägg den 6 december 2009

Av michael jendelöv - 6 december 2009 19:43

Ja,jag har inte hunnit göra lika mycket som jag hade tänkt men grisarna är förberedda nu så frugan kan ge dem mat och så.

Daniel har vi lämnat ifrån oss i Uppsala,det är inte kul men ett måste,än så länge..Daniel har börjat att inte vilja åka,som förälder reagerar man så klart beskyddande och börjar tänka fram och tillbaka men inser snart att man inte kan göra nåt.Snart börjar ju skolan och då blir det en annan sak för han får inte gå i två skolor som tur är.

Nu ska jag börja fundera på vad som ska med i morgon..Kanske tandborsten,eller nåt sånt..

 

Jag måste bara få beräta en rolig sak..Idag berättade vi för barnen att vi har köpt en ny kärra till att köra grisar i,vi har ju redan tre släpkärror varav två är just hästtransporter..Sara och Emelie frågade mest vad det var för färg och sånt.Nisses reaktion blev ett rungande TJOHOOO!! DEN SKA PAPPA OCH JAG HÄMTA!!! Han har järnkoll på alla våra kärror,vilken som står var och vilken som används till vad och även vilken som dras av bilen eller traktorn...

 

Nä nu måste jag börja packa lite...

Ovido - Quiz & Flashcards