Alla inlägg den 17 september 2009

Av michael jendelöv - 17 september 2009 12:38

Jaa då var frun iväg igen,till Sala alltså.

Har haft nån timmes lugn här hemma,fast nu har jag hämtat de andra barnen så nu e det allt annat än lugnt..

Nu måste jag vänta på att frun kommer hem för då ska jag iväg till gammla huset i Tärnsjö,måste hämta hem silosen samt bygga ordning allt med påfyllningen samt tratten(Den som e under så man får ur fodret). Foderlev. på måndag så det är ju liiite bråttom.

Hoppas att jag hinner det mesta imorrn för på lördag ska vi ju till Vintjärn o på söndag försvinner en stor del av dagen till att åka till Uppsala,Daniel ska ju till Annelie då och Sara ska ju hämtas.

Vi ska äta köttfärssås o spaghetti i kväll,det ska jag kanske börja med att förbereda snart,tänkte jag.

Fast förs ska jag lyssna lite på Hammerfall,de är så jävla bra alltså!

sayonara

Ovido - Quiz & Flashcards