Alla inlägg den 27 september 2009

Av michael jendelöv - 27 september 2009 22:47

Mmmm har just kollat bloggarna,ingen större aktivitet där inte??

Camilla lyckades sälja lite mer kött idag,jag fick ju inget alls sålt igår även om jag hade gjort en del grundjobb åt henne.

Jag lyckades med det otroliga att fastna i en trafikpoliskontroll i Sala,inget ovanligt för de brukar ju stå vid Silvköparen,det är så jävla pinsamt bara!!  Eftersom vi kom från marknaden med hela bilen full av reklam,tält o bord o annat så blev vi tvungna att ha barnen obältade lite varstans i bilen?! Nu efteråt undrar man ju vad man tänkte på?? Jag hade tur som bara fick 2500 kr i böter,skulle nog ha blivit närmare 10000kr om man gick efter boken.När polismannen frågade om jag godtog boten sa jag bara "ja självklart".Man undrar ju varför man tex. inte bara lämnade bordet,eller stolen kvar o hämtade den senare?? Man fick sej ju en liten tankeställare i alla fall. Och jag VET ju så mycket bättre än så..

Nu håller vi som bäst på att ladda om till Rimbomarknaden,vi drar nog redan på Onsdag kväll o sover hos Ella,frugans syster som bor i Norrtälje,vi måste ju vara på plats klockan 08:00 på Torsdag morgon.

Denna gång ska vi göra lite annorlunda för vi ska dela ut en del smakprov på korv och samtidigt göra lite reklam åt slakteriet som jag använder mej av.

Näe nu e klockan jävligt mycket,sov så gott/Micke

Av michael jendelöv - 27 september 2009 11:20

Jag var på Skultunas höstfest hela dagen igår,idag e det frugans tur.

Måste nog med viss förtjusning säga att jag hade liite bättre väder igår än vad hon har idag,haha..

Eftersom jag e hemma ensam med barnen idag så ska de få jobba lite,de SKA städa sina rum samt damsuga upp massa socker?! som de tydligen hade ut på hela övervåningen igår.Känns som jag måste fråga lite mer om hur det gick till men det kom dit i alla fall.

Annars inget nytt för tillfället men det kommer väl.

Ha det/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards