Alla inlägg den 23 september 2009

Av michael jendelöv - 23 september 2009 21:52

Ja,jag har ju inte bloggat på nån dag nu så det är väl dax..

Såå vad har hänt här då?? Ja jag vet faktiskt inte,Nils o jag var ute o jobbade en stund igår,för Nisses del så innebär det att åka traktor,allt annat är tråkigt eller jobbigt eller nåt...Emelie hjälpte oxå till,hon skötte spakarna på vedklyven medans jag lade dit vedträn,hon o Daniel är jätte duktiga på det.

Idag har jag gått ett par timmar med husqvarnan (röjsågen) grishagen ska utvidgas och den nya ligghallen ska invigas,kanske redan imorrn,vi får se.Smågrisarna växer ju ganska fort så det börjar bli dax att dela upp grisarna i grupper.

Vi har så smått börjat plocka lite ute,då det känns som att det snart är vinter,det går fort.

Imorrn ska jag o frun till Sala för att handla,ska även till Granngården för att hämta nya patroner till bultpickan.

Fredagen går åt till att åka till Norberg,ska hämta tillbaka ett lamm som ska till kund.Måste även till affärn för att köpa ett partytält eftersom jag ska på marknad igen nu i helgen,denna gång i Skulltuna,marknaden håller på både Lördag o Söndag så det blir fullt upp.

Nu ska jag snart sova så jag orkar med morrondagen./Micke

Ovido - Quiz & Flashcards