Alla inlägg den 2 februari 2010

Av michael jendelöv - 2 februari 2010 18:53

Min ögonsten,min jumpy!!

Jaja hon står på planen här hemma och ska få skåpet rengjort,noga med sånt när man kör kött i den,jöööh.

Imorron ska hon ut på vägarna igen,det blir väl en 20 mils tripp.

Första stoppet är Norberg klockan 14:00 där vi lastar maxlast o lite till sen mellanlandar vi i Söderbärke för att lossa lite samt snacka skit...sen ska vi till Västerfärnebo för att sen bege oss hemmåt,beräknad hemkomst är ca 18:30.

Innandet äventyret så ska Leffe o jag fälla träd.Det är ganska skoj men så j-a jobbigt att pulsa omkring i en halvmeter snö med stockar hit och dit..Tur att man har traktor och kan skotta undan det värsta just när man står o kapar skiten då.

Jaa det var väl allt från dessa trakter just nu,jag ska just gå in på rovobs,jag har hört rykten om att det kryllar av varg/björnrapporter i Salatrakten nu för tiden.

Hej o hå//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards