Alla inlägg den 19 februari 2010

Av michael jendelöv - 19 februari 2010 21:29

I min familj altså..

Vafan har vi gjort idag då,hmm..Skjutsade tre tjuriga barn till dagis i morse sen åkte jag och frugan till Sala för att handla,mest frun men jag följer med i alla fall.Sen hem och lasta ur alla varor,byta om och köra ut nytt foder till grisarna.Frun o äldsta skulle in till Sala,vi andra åkte hem och fortsatte tjura.

De minsta blir så trötta,det slutade med att de fick sova en timme på em.

Klaus(grannen) ringde och hade problem med citran,inget slut på allt jävla elände...Men jag tror att det löser sej.

Eftersom frun åkte till Sala så blev det inte ett skit gjort i dag heller,det betyder att jag MÅSTE laga släpet imorron,elfel som är så jävla skitkul.

Det ska ju bli snöstorm också,o kallt som fan.Jag e så jävla överlycklig!

Skit samma,det blir nog bra till slut.

Hoppas att det är nåt bra på tv:n ikväll annars har den här dagen bara varit jobbig.

Enda positiva är att Emelie har varit jätteduktig,hon har städat o dammsugit o fixat!

Hej o hå,hejdå//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards