Alla inlägg den 20 februari 2010

Av michael jendelöv - 20 februari 2010 19:48

Fan det finns ju ingen ände på skiten,nu ska det bli både mer snö och kallare väder!!

Idag blev jag tvungen att gå upp på taket på carporten för att skotta ner snön?!

Tog traktorn ut till grishagen,den fick kämpa som en oxe och skottade på bra.

Annars har jag hållit på och fixat o lagat en massa saker,gamla kärran kopplade jag bot bromsmekanismen på för den bara bromsar när man backar,sen kollade jag upp elfel på griskärran,det visade sej att det som väntat var kortis i ett parkeringsljus.Cittran kom ut från grannens garage,igen.Denna gång i lite bättre skick (hoppas jag) Hon har också fått ny olja och filter samt luftfilter.Hon känns bra i alla fall.

Imorron ska jag hämta barn i Uppsala,direkt efter så ska jag och de barnen till Fjärdhundra för att hämta grisar sen hem o slänga av barnen och vidare till Söderbärke med två grisar,jag är redan orolig för deras backe som är BRANT med en 90 graderssväng mitt i,blää.

Nä nu ska jag titta på melodifestivalen eller vad den heter numera.

Hejhoj//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards