Alla inlägg den 25 februari 2010

Av michael jendelöv - 25 februari 2010 20:12

Och jag är helt slut,i kroppen.

Leffe o jag har jobbat i skogen,i stort sett hela dagen och det blev en ansenlig hög med pinnar tillslut,vi har praktiserat de flesta olika tekniker som finns när man fäller trän,fällande åt rätt håll,fällande åt fel håll,fällande åt helvete,fällande med träd hängande kvar i ett annat träd,med och utan svordomar också med en del snöras från grenar och sånt.

Jag har mer eller mindre ont överallt och kommer antagligen ha ännu ondare i morgon.

Såg på nyheterna att det ska komma en decimeter snö inatt,UNDERBART!!!!!!

Varför inte två eller tre dec? Jävla skit helvete.

Imorron ska jag hämta ut en ny,eller rättare sagt två nya remmar till jumpyn så att den kanske funkar i några mil till,har äntligen hittat en fabriksrenoverad motor till den för tjugotre tusen pesetas,nej kronor ska det vara,dyrt som attan men skiten ska ju funka oxå.

Idag fick jag en förfrågan om att ordna en STOOR grillning,håller på att räkna lite för att kunna ge en någorlunda exakt offert.

Nu orkar jag inte skriva mer,gonatt//Micke

Av michael jendelöv - 25 februari 2010 08:58

Ja gårdagen blev ju allt annat än bra,hela dagen var mer eller mindre ett misslyckande,hoppas att det går bättre idag.

Gick upp för nån timme sen och skjutsade ungarna till dagis,nu har jag kollat mailen och sitter o väntar på brorsan för vi ska jobba i skogen hela dagen(helst iaf).Traktorn står på värme och kaffet är klart så snart får man sätta igång.Nu ska jag ta mej en kopp och kanske en macka...

Ovido - Quiz & Flashcards