Alla inlägg den 13 februari 2010

Av michael jendelöv - 13 februari 2010 21:37

Vilken urusel jävla deltävling av melodifestivalen!!

Sämsta skit jag hört på mina trettiosju år,inte en enda låt som fastnade!

Jaja man kanske börjar bli för gammal? Men det känns ju lite onödigt när man har åkt till Sala bara för att köpa godis o chips o sånt till detta evenemang,lite lurad är man nog..Hoppas att man kan lura frugan att titta på skidskyttet senare,det verkar inte så. Man kan ju ha tur oxå,det kan ju vara en bra film på nån av alla sjuhundra jävla kanaler...

Nää nu blev jag sur så jag ska inte blogga mer.

Go afton allihopa//Micke.

Av michael jendelöv - 13 februari 2010 13:51

Ja det är faktiskt helt tyst o lugnt i huset...inte ett ljud.

Barnen o Camilla är ute,Isak sover o jag eldar och gör en massa annat som hör företaget till (bloggar tex.).

Jag ska snart åka o handla lite gottis till i kväll men jag måste först fixa lyset på griskärran,jag är såååå motiverad,nää!

Imorgon ska frugan o jag åka till Uppsala för att äta nåt gott,ensamma.

Barnen ska vi lämna hos farmor o farfar. Anledningen är att vi firar både alla hjärtans dag och bröllopsdag,två år har vi varit gifta nu!

Nu har jag faktiskt inte tid att sitta o slöa längre,hej o hå//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards