Alla inlägg den 23 februari 2010

Av michael jendelöv - 23 februari 2010 21:25

Idag var frugan o jag ut på äventyr helt själva,till Avesta för att handla en massa saker sen vidare till Hedemora för att hämta ett lass med ved,det gick bra fast frugan fick nog ont i magen tror jag,sen när vi kom hem så hade vi fått punka på ena däcket på vagnen,typiskt!

Ja det kom ju lite snö idag med,det var länge sen det inte kom nån snö känns det som och när jag kollade termometern nu för en stund sen så var det under tjugo minus igen...Fan.

Imorron ska frugan hålla på med kusarna en stund då tänkte jag baka en sockerkaka med barnen och kanske pyssla lite,sen bär det av för att hämta/leverera grisar på kvällen.

När det är klart så ska jag till Sala på slaktmöte,så jag är inte hemma förrän alla sover.

Det var allt för idag/sov gott,Micke.

 

Ovido - Quiz & Flashcards