Alla inlägg den 24 februari 2010

Av michael jendelöv - 24 februari 2010 20:23

Det var väl ovanligt...Cittran startade inte ens när jag skulle iväg,tog en bra stund innan hon knackade igång,sen drog jag iväg,ganska sressad och eftersom jag blev ganska sen då rå,kom till Broddbo då small generatorremmen av=ingen ström ingen servo inget kylaggregat ingen fläkt(värme) i kupen.Så jävla skönt.

Blev sensensen och det slutade med att jag fick hoppa över slaktmötet,inge skoj,jag hade sett fram mot detta ju.

Jag lyckades leverera köttet i alla fall,det var huvvesaken iaf.

Nu´måste jag jobba vidare en stund,hej så länge//Micke.

Av michael jendelöv - 24 februari 2010 13:46

Ja,jag hinner inte blogga idag för nu ska jag hämta kött som ska levereras,sen är det slaktmöte i Sala till sena kvällen.

 

Ha det bra i alla fall/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards