Alla inlägg den 27 februari 2010

Av michael jendelöv - 27 februari 2010 21:04

Jaa,jag tog pojkarna till Sala idag medan frugan blev hemma med tjejerna.

De bakade bullar och vi pojkar åkte på maskinvisning med massa nya maskiner o traktorer,Daniel och Nils har provat på att sitta i flera stooora John deere och så klart Massey ferguson.Nils blev lite besviken då han trodde att vi skulle köpa en av dem,han blev så ledsen så jag sa att affären tyvärr var stängd och att vi får komma tillbaka en annan dag och handla en traktor,det dög för stunden i alla fall.Kul hade vi och det var lite lyxigt att vara bara vi grabbar och göra egna saker.

Annars har jag donat en del här hemma,tänkte laga citran men som vanligt så passade inte grejorna?! Jag blir inte ens förvånad längre...jävla skit bil.

Lastade in lite ved i källaren och sotade ur pannjäveln.

 

Imorgon är det Söndag,barnbytar dag och grisleverans dag,det blir väl 40 mil i lloyden med kärran bakom..Hoppas att jag hinner innan snön kommer.

 

Nu ska jag fortsätta att se på melodifestivalen,inte så mycket att hänga i granen denna gång heller,trist. Chips o cola blir det i alla fall och frugans bullar slinker ner då o då med..

 

Hej o hå//Micke

Av michael jendelöv - 27 februari 2010 21:04

Jaa,jag tog pojkarna till Sala idag medan frugan blev hemma med tjejerna.

De bakade bullar och vi pojkar åkte på maskinvisning med massa nya maskiner o traktorer,Daniel och Nils har provat på att sitta i flera stooora John deere och så klart Massey ferguson.Nils blev lite besviken då han trodde att vi skulle köpa en av dem,han blev så ledsen så jag sa att affären tyvärr var stängd och att vi får komma tillbaka en annan dag och handla en traktor,det dög för stunden i alla fall.Kul hade vi och det var lite lyxigt att vara bara vi grabbar och göra egna saker.

Annars har jag donat en del här hemma,tänkte laga citran men som vanligt så passade inte grejorna?! Jag blir inte ens förvånad längre...jävla skit bil.

Lastade in lite ved i källaren och sotade ur pannjäveln.

 

Imorgon är det Söndag,barnbytar dag och grisleverans dag,det blir väl 40 mil i lloyden med kärran bakom..Hoppas att jag hinner innan snön kommer.

 

Nu ska jag fortsätta att se på melodifestivalen,inte så mycket att hänga i granen denna gång heller,trist. Chips o cola blir det i alla fall och frugans bullar slinker ner då o då med..

 

Hej o hå//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards