Direktlänk till inlägg 27 september 2009

Rubrik saknas

Av michael jendelöv - 27 september 2009 22:47

Mmmm har just kollat bloggarna,ingen större aktivitet där inte??

Camilla lyckades sälja lite mer kött idag,jag fick ju inget alls sålt igår även om jag hade gjort en del grundjobb åt henne.

Jag lyckades med det otroliga att fastna i en trafikpoliskontroll i Sala,inget ovanligt för de brukar ju stå vid Silvköparen,det är så jävla pinsamt bara!!  Eftersom vi kom från marknaden med hela bilen full av reklam,tält o bord o annat så blev vi tvungna att ha barnen obältade lite varstans i bilen?! Nu efteråt undrar man ju vad man tänkte på?? Jag hade tur som bara fick 2500 kr i böter,skulle nog ha blivit närmare 10000kr om man gick efter boken.När polismannen frågade om jag godtog boten sa jag bara "ja självklart".Man undrar ju varför man tex. inte bara lämnade bordet,eller stolen kvar o hämtade den senare?? Man fick sej ju en liten tankeställare i alla fall. Och jag VET ju så mycket bättre än så..

Nu håller vi som bäst på att ladda om till Rimbomarknaden,vi drar nog redan på Onsdag kväll o sover hos Ella,frugans syster som bor i Norrtälje,vi måste ju vara på plats klockan 08:00 på Torsdag morgon.

Denna gång ska vi göra lite annorlunda för vi ska dela ut en del smakprov på korv och samtidigt göra lite reklam åt slakteriet som jag använder mej av.

Näe nu e klockan jävligt mycket,sov så gott/Micke

 
 
Ingen bild

Kattis

28 september 2009 13:53

Inte hänt nå't!!! Hallå! Jag och Nemo har vunnit en tävling och blivit uppflyttade till högre spår! Tråkigt med polis kontrollen.... Hare!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av michael jendelöv - 17 oktober 2010 19:36

Tittade just på statistiken,inte så bra! Jag måste nog börja uppdatera lite mer...Hejsvejs.   ...

Av michael jendelöv - 17 oktober 2010 19:29

Ja det var inte igår man skrev nåt här inte. Förvånad att jag kom ihåg inloggningen,fast det gjorde jag egentligen inte men jag chansade och kom in,hehehehe. Sista inlägget skrevs tydligen när jag tog hem två gyltor,den ena ska ha bäbisar snart,d...

Av michael jendelöv - 10 juni 2010 13:18

Ja det var nästan två veckor sen jag bloggade här..Ska kanske lägga ner bloggen,men samtidigt är det ju kul om man har tiden att uppdatera. Jag skulle behöva hjälp med en sak,om du skaulle göra korv,skulle du göra "paparazzi" eller "solsada"? Du ka...

Av michael jendelöv - 22 maj 2010 15:26

Ja idag e det sommarvärme ute,vad skönt det är att inte kunna göra nånting utan att bada i svett.Var just bort till grisarna och kollade deras vattenstatus,de små liven låg överallt,de liksom bara svimmar på plats eller nåt,en sugga låg i lerpölen me...

Jaa

Av michael jendelöv - 10 maj 2010 10:54

Man är ju inte nån bloggkung längre,man hinner ju knappt med fejjan. Idag regnar det ute är kallt o rått o trist,fast man kan ju skratta vinter rakt upp i ansiktet iaf då snön är väck,hahaha!! Barnen är på dagis,Daniel åkte till Annelie i går men...

Ovido - Quiz & Flashcards