Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av michael jendelöv - 7 oktober 2008 20:28

Ja det var inte mycket till information man fick om er alla idag inte.Jag har jobbat här hemma hela dagen,började imorse med att bygga om alla grishagar,ett ganska stort o jobbigt projekt.Efter det o lite lunch så var det dags att göra nåt åt den sjuka grisen.Han började halta för två dagar sen,inget ovanligt för grisar men den här grisen har blivit sämre o sämre varje dag,jag började så klart själv...O som vanligt fick jag ge upp o ringa till Axel,grannen.Vi fick ut det lilla svinet till slut,trots att han inte hade samma ide som vi.Det gjorde nog gott för han började äta o dricka direkt o även stappla runt lite,ska bli kul att se honom i morron.Vecka 47 kommer vi att börja provslakta på slakteriet och sälja kött,korv o skinka.Det är bara att ringa om man vill köpa kött.En del är faktiskt redan bokat.Nä nu ska jag gå o sätta mej i soffan med min suuuura fru. 

PS. Jag sätter in en sommrig bild på barnen DS.

Ovido - Quiz & Flashcards