Alla inlägg den 31 oktober 2008

Av michael jendelöv - 31 oktober 2008 14:03

Ja då var första snön här då,Fick en smärre chock imorse när jag vaknade.Det har snöat mer eller mindre hela dan,tur att inte skiten verkar ligga kvar i alla fall..I dag har jag faktiskt eldat lite i köket,det blir så skönt o lite mysigt,speciellt när det snöar.Har annars mest suttit i telefon med skogsstyrelsen eftersom vi ska avverka lite skog när vi flyttar.Detta är ju ytterligare en sak som man inte kan nåt om,men jag har beslutat att vi ska rotstämpla på två ställen,sen ska jag begära in offerter på avverkning och förhoppningsvis får vi nåra spänn för virket.Ska även försöka få med så mycket gallring som möjligt i samma offert.Nä nu vaknade Nisse,han vill nog komma ner till oss andra.Vi ska baka idag har vi bestämt,kolasnittar och en mjuk kaka,ska bara handla lite först.Ska försöka lägga in en bild på griskärran idag igen,får se om jag lyckas.

Jaa inte blev det nåt kort på griskärran i dag heller,jag glömde,man går ju inte riktigt ut"bara"för att knäppa kort på kärran.Frugan har bloggat idag såg jag,det var väl rrrroligt..Jaa inte blev det bakat som vi tänkt heller men en sockerkaka blev det och jag handlade lite godis till mej själv..ja jag får väl bjuda Camilla lite oxå...Nää så mycket mer blir det nog inte idag,nu ska jag titta på teveee.Hare//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards