Alla inlägg den 22 oktober 2008

Av michael jendelöv - 22 oktober 2008 20:30

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,nu e grisjävlarna inne i laggårn.Riktigt skönt för nu slipper jag oroa mej för att dom rymmer..Vi fick en ny kull med kultingar idag,fem stycken har jag sett hittills,tyvärr så såg jag två döda med och jag hoppas att det är fler än "bara" fem stycken.Suggan har ju valt att grisa under en gran av alla ställen,det kanske inte är det ultimata när man ska föda barn.Jag o barnen har bakat bullar idag,Sara,Emelie o Daniel har bakat varsin deg det enda jag gjorde var att skära med kniven annars gjorde de allt själva,jag är mäkta stolt.Bullarna var ju till farmor o farfar som skulle komma på Lördag,naturligtvis så kommer inte dom..Tråkigt.

Idag har jag även ringt till damen som ska få hyra vårat hus i Möklinta,hon blev glad så nu ska vi bara skriva ihop ett hyreskontrakt då då,kan väl inte vara så svårt,eller?? Gun,kom med tips!!

Nä nu ska jag känna på frugans mage o kanske pussas lite.

Nattinatti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards