Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av michael jendelöv - 21 oktober 2008 21:27

Okej,idag fick vi gå upp tidigt,jag gick upp sist,strax efter sju.

Vi skjutsade Camilla till bussen sen åkte vi hem o åt frukost och sen drog vi vidare till dagis.Efter det åkte jag hem o matade mongona,förlåt grisarna.Jag hann precis duscha efteråt innan jag skulle visa huset igen.Den här gången så blev det faktiskt visning som dessutom gick bra,jag tror vi har hittat våran hyresgäst.På väg dit då rå,så satt jag o fipplade med mobilen,så klart så stod ju trafipaxen med laserjäveln i byn.Jag åkte dit på 60 km på 50 väg...2000kr i bot,fan.Så jävla pinsamt,jag var i alla fall nykter.När jag sen kom hem igen efter att ha hämtat Camilla så hade en grisjävel rymt igen,efter typ 30 min. så gick den självmant in i lagårn..Jag har nu lessnat totalt på dom så idag har jag lastat alla utom två i transporten o kört in dem,de sista två ska in imorrn,o nästa som rymmer skjuter jag,med luftgeväret asså.Tråkigt att de inte kan hålla sej i hagen men då vi flyttar o ska ha barn så finns det inte tid att hålla på med att laga hagar hela tiden.Imorron har jag lovat barnen att vi ska baka bullar,vi får se hur det slutar.

Nä nattinatti/Admin.

Ovido - Quiz & Flashcards