Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av michael jendelöv - 17 oktober 2008 22:04

Ja,idag har det hänt en del.Eftersom Camilla fick vara kvar på Ackis natten som var så fick ungarna gå en dag extra på dagis,det var tur det för jag skulle ju presentera mina grisar för en butik idag.Presentationen gick nog bra.De ska prova mina grisar nu innan jul och förhoppningsvis så gillar dom det.Ungarna blev helt till sej när frugan kom hem,stackars Emelie hon har verkligen saknat mamma (hon e en riktig mammagris),Sara bryr sej inte så mycket hon e ju lite äldre så hon e mer självständig,vid problem så går det bra med vem som helst,bara det är en vuxen.Dom äckliga små slaktsvinen rymde idag,inte alla men en.o jag blev så jävla irriterad.Jag sa att han var ett riktigt svin.I morron ska vi visa "lilla huset" som vi säger numer.Jag fick ju ta bort annonsen från blocket då det ringde så mycket folk o ville flytta in.Jag har nog fått 50 svar via telefon o mail.Vi har sållat och har väl hittat några som skulle kunna passa,vi vill ju ha dit en familj med barn helst.Nä nu ska jag nog börja förbereda för sänggåendet,inatt får man ju återigen höra frugan dra timmerstockar,härligt.

Ovido - Quiz & Flashcards