Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av michael jendelöv - 26 oktober 2008 20:18

Då har ytterligare en vecka förflutit då.Det har varit en bra vecka,förutom detta med Daniels doktor"finkel" som han heter.Vilket jävla namn?!Det passar ju bra på honom .På Tisdag ska vi sälja några grisar,fem stycken,bra att bli av med några då vi har 46 stycken just nu.Vi får även hem en bättre hästtransport till att köra grisar i,det behövs då våran gamla galt blev lite missnöjd med tillvaron då han stod i transporten tidigare i år...Han lyckades stånga igenom hela huvvet genom den lilla rutan i fram och så klart fastnade han ju med betarna och slet loss halva väggen när han backade tillbaka.2 månader kvar till flytten,känns som det går lite väl fort nu,det är ju så mycket som ska fixas.Jag har letat traktor i flera månader nu men jag har fortfarande inte bestämt ens om jag ska ha en jordbrukstraktor eller en lastmaskin,jag blir tokig...Nä nu ska jag slappa i soffan igen,har redan slumrat en liten stund..

Ovido - Quiz & Flashcards