Alla inlägg den 20 oktober 2008

Av michael jendelöv - 20 oktober 2008 16:48

Idag har jag mest tvättat och donat här hemma,vi flyttar ju om två månader.Barnen hade öppethus på dagis med soare och fika som fritids bjöd på.Daniel satt i mitt knä,Emelie i Camillas knä,de är alltid så roliga.Sara och Nils sjöng så det hördes i alla fall,alltid nåt.I övrigt har det inte hänt så värst mycket,Camilla har så klart ont som f-n i magen pga. förvärkar så hon e ganska trött o seg.Imorron ska jag visa huset igen,denna gång har jag sagt att människan ska smsa innan visning,annars kommer jag inte.Camilla ska på koll för graviditets diabetes imorron,bussen går kl 08:00 så det blir kämpigt för mej,men å andra sidan så måste hon vänta på mej efter visningen,annars kommer hon inte hem.

Nä nu ska jag inte skriva mer så det då.

Ovido - Quiz & Flashcards