Alla inlägg den 27 oktober 2008

Av michael jendelöv - 27 oktober 2008 12:38

Ja det är vad det är.Idag ska jag flytta grisar och det går som jag hade förväntat...åt helvete!! Grisjävlarna som i vanliga fall är skiträdda för eltråden har idag hoppat kors o tvärs i hela hagen hur jag än har spärrat av,jag blir så trött.Hade jag haft mer tålamod så skulle jag nog må bättre.Jag har i alla fall fått in en gris,tyvärr fel då men i alla fall något. Nä nu ska jag nog ut o göra ett försök till.Återkommer med nesliga detaljer sen..Ja nu e klockan strax efter fem o suggan plus galten e inne i lagårn,så jävla sköööönt.Kultingarna e kvar men det är ett litet problem jämfört med detta så det löser jag i morrn,hoppas att frugan kan ge ett handtag bara.Nu ska jag njuta av tanken på att jag e storbonde ett litet tag innan frugan kommer o ska pussas.

Ovido - Quiz & Flashcards