Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av michael jendelöv - 15 oktober 2008 13:30

Ja,idag verkar det bli en resa till Ackis igen,Camilla mår inte nåt bra alls,doktorn börjar tro att hon har graviditetsdiabetes.Hon har konstant huvvevärk o nu ser hon suddigt?! Och är yr.Så det är väl bara att gilla läget o åka in.Var iväg på förmiddan med Nisse o han fick en liten spruta samt väga sej och mäta,han var sååå duktig.Passade även på att köpa ett par nya stövlar,fodrade.Jag måste skriva tyst för Camilla det lilla yrvädret vet inget än....Nä nu måste jag kolla med min älskling hur hon mår.

Hej o hå//Micke

Ja då var klockan 19:00 och jag sitter ensam,Camilla blev kvar på sjukhuset,nu tror dom visst att det är havandeskapsförgiftning igen?!

Igår satte jag ut annons på det andra huset i Möklinta,jag tänkte vara smart o göra det i tid eftersom det kanske inte är så lätt att få ett hus uthyrt..Tjen,,det har ringt hela dagen,säkert 20 stycken som ska komma på visning på Lördag..Inga nya kultingar än men det närmar sej,hoppas att det blir en 15-16 stycken..Nä nu ska jag kolla lite på tv,snart vaknar väl Nisse eller nåt.Nattinatti//Micke

Ovido - Quiz & Flashcards