Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av michael jendelöv - 28 oktober 2008 10:59

Idag har jag bytt namn på bloggen då vi ju flyttar snart.Idag ska jag sälja grisar,jag har inte fångat några kultingar än men jag tänkte att frugan o jag ska göra det snart så de är infångade när de kommer o ska hämta dom,annars kommer det att ta en jävla tid (det vet jag av erfarenhet ju).Kort kommer senare i dag på nya griskärran.detta e allt för nu men jag återkommer senare idag..

Nu e det senare men jag har inte tagit nåt kort på kärran för jag orkar inte o dessutom e det mörkt,kolsvart faktiskt.Sålde fem grisar idag,linderödarna plus tre kultingar.Paret som köpte dom var nåra riktiga hillbillies.Jag ska sluta sälja saker för de som kommer hit blir bara konstigare o konstigare.Frugan har jätteont i magen o jag har lite dåligt samvete för jag stressade henne lite när hon skulle hjälpa mej med grisarna,stackarn.På Torsdag ska vi ju in till Ackis o kolla om hon kan bli igångsatt,Camilla hoppas på det,själv vet jag inte.Men jag kan ju inte ens föreställa mej hur det är att gå omkring med en mage på tjugo kilo o samtidigt ha ont överallt.Nä sov så gott allihopa.

Ovido - Quiz & Flashcards