Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av michael jendelöv - 9 oktober 2009 20:57

Det brukar ju gå bra ändå.

Frun har varit på dagiset i Sala idag med så barnen har fått stå ut med mej hela dagen.

Som tur är går det bättre o bättre,tillomed Isak börjar acceptera att pappa är hemma på dagarna nu!

Har suttit med kontorsjobb idag,skrivit ihop listor på alla beställningar samt hur alla ska ha sin gris styckad,inte en enda vill ha det likadant,så klart! Fast nu är det klart. Har ju fått en fakturamall som jag ska skriva ut alla fakturorna på nu,den har också krävt en del jobb främst med att det är olika moms på saker o ting men även en del annat som inte funkat som jag vill,men jag tror att det ska vara bra nu då..

 

Imorron ska vi hämta en get?! Ja,jag vet...den ska faktiskt bara åka hem hit och direkt till himlen.

På måndag ska jag ta med fiolerna för rökning och vi ska nog prova att köra lite kött (bog eller sadel) i min varmrök i morrn,hoppas att det blir bra!!

 

Annars är det fullt upp mest hela tiden,vintern närmar sej med stora steg och vi har hur mycket jobb som helst här hemma,nu har vi skaffat alla kanaler igen här hemma så då ska man ju hinna med att titta på tv:n med!  Just idag när det är fredag o allt så har vi gjort smörgåstårta,frun o jag. Såå jävla gott!

 

Nää skit på er nu ska jag göra nåt annat!

Micke

Ovido - Quiz & Flashcards