Alla inlägg den 16 oktober 2009

Av michael jendelöv - 16 oktober 2009 22:40

Jo,det kan man säja.

Jag var ju i Uppsala för att titta på en kylbil,kanske ett klipp..Det visade sej att nästan allt var trasigt på bilen,i alla fall av det som är nåt värt..Nu e det bara att börja om o leta vidare.

Annars har jag väl inte gjort så mycket idag,fast jag har ju lagat fårstängslet,slagit i nya stolp o så,körde även ut nytt foder med traktorn i morse och eftersom det var mer eller mindre översvämning så tog jag traktorn o grävde lite kanaler så vattnet kunde rinna bort från vägen.

 

När jag var i Uppsala så ringde jag till Stefan som mötte upp i Boländerna,ja Björn var med han oxå.

Tittade lite på den röda fyrkantiga MAN.en,ganska ful men ändå fin,tyckte jag iaf.

 

Imorron ska vi på marknad i Väster färnebo,tydligen en ny som de har för första gången nu i år,vi skulle ha stått där vi med men jag har fan inte haft tid..

Nu orkar jag inte skriva mera,men vi hörs imorron/MIcke

 

Ovido - Quiz & Flashcards