Alla inlägg den 27 oktober 2009

Av michael jendelöv - 27 oktober 2009 21:05

Ja,hej igen.

Idag har jag faktiskt spacklat lite och skruvat upp 2 st. lampkontakter i Emelie och Daniels rum samt satt tillbaka dörrfodret i Emelies rum,STOOORA framsteg med andra ord.Not.Jag hade nog gjort betydligt mer om jag haft alla grejor men jag saknar en massa elgrejor och börjar fundera på att gipsa om alla väggar,jag vet inte?

 

Fällde ett träd imorse efter att djuren fått mat,i vanlig ordning.

Tror att jag börjar bli för gammal för detta med att fälla träd o släpa grenar o kvista stammen o kapa upp skiten,jag blir helt slut efteråt,så var det inte för 5-10 år sen?!

 

Nu har vi tittat på Scary movie 4 som inte alls var lika kul som de andra,tycker jag.

Men man fick i alla fall käka en massa snask.

 

Imorron ska jag åka till huvudstaden (Stockholm) för att titta på en frysbil,ska bli skoj,jag hoppas att det är nåt att ha bara! Fast egentligen ska jag inte till Stockholm,bara till Hässelby.Men nära är det ju.

Tänkte vara smart o stanna i Barkarby o handla lite på Jula samtidigt.Jag har inte varit i de krokarna på säkert 6-7 år eller nåt.

 

Nu ska jag varva ner,ha det/Micke.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards