Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av michael jendelöv - 19 oktober 2009 21:41

Vad har jag gjort idag då??

Jo,det ska jag tala om nu...Sov ganska länge (som vanligt) sen flög jag upp o körde barnen

till dagis sen åkte jag hem o käkade frukost som bestod av en stor kopp kaffe.Sen har jag jobbat ute,eldat en massa sopor och röjt ute på logen.

Nu ikväll när jag var ute o kollade till brasan såg jag två stora ögon ute på gärdet,töntigt kanske men

jeg blev skitskraj o vågade knappt gå upp till huset,man vet ju att djur inte tycker om eld så jag stod där en stund o petade lite,för er som inte läst det så rev ju en varg en jakthund för några dagar sen och den vill jag inte möta.

 

Jag har oxå skrapat bort lite lera på lagårdsplanen,tanken är att jag ska lägga på lite makadam eller singel,vad jag nu får tag i.

 

Imorron fortsätter vi att jobba på men först ska vi till tandläkaren med Daniel och frun ska handla.

 

Nä jag orkar fan inte skriva mera nu.Gonatt/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards