Alla inlägg den 25 oktober 2009

Av michael jendelöv - 25 oktober 2009 22:53

Ja då sitter man här igen,ensam.

Alla andra sover sedan länge,jag däremot måste elda för värmen.

Har jobbat ganska mycket idag,ute men nu på eftermiddagen har jag hållit på med pappersexercis,först lite bokföring sen har jag sorterat i högarna med "att gå igenom papper" ,betalat räkningar och nu på sena kvällen suttit o läst en massa om småskalig slakt.På eftermiddan började jag fylla i en ansökan om bidrag för att restaurera min gamla lada/loge,gjorde så gott jag kunde men får nog acceptera att ta in nån konsult i ärendet,största anledningen till att man behöver hjälp är att man/jag kan på tok för lite om olika byggnadssätt,speciellt äldre metoder.De använder så klart bara massa facktermer så man måste kolla allt man läser och det gör ju att det är som gjort för fel i formulären..

Nä jag ska nog gå till sängs nu för jag e skit trött,faktiskt.

 

Gonatt/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards