Alla inlägg den 22 oktober 2009

Av michael jendelöv - 22 oktober 2009 18:53

Vad fan ska jag blogga om??

Jo,kanske att jag har byggt en ligghall till våra får idag,lite sent kanske vissa tycker men jag tror att det var lagom hög tid,om man säjer så?! När jag ändå var ute och jobbade på ägorna passade jag på att fälla några små träd som blir finfin ved som ju är bristvara här hemma.

 

Barnen har varit på dagis och i skolan.Daniel o Emelie har haft utedag,det har de varje torsdag,idag hade de varit vid en lekpark där de gått på en bro och sett ett troll?!  Efter dagis o skola så har de levt rövare hela kvällen,rivit ur allting ur sina klädgarderober bla.De har vikt ihop och lagt tillbaka hälften ungefär,i sin egen ordning så klart..Nu ligger de på sina rum och det är tyst....

 

Imorron vet jag inte riktigt vad som händer,kanske geten åker till himmlen? Några trän kanske fälls med,det skulle behövas för värmen. Annars så vet jag inte,frun kanske hittar på nåt??

 

Nä nu ska jag nog klämma lite på na,hejdå/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards