Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av michael jendelöv - 13 oktober 2009 22:40

Jaa,jag skulle vilja publicera en kommentar som jag fick idag,tyvärr har jag som princip att

inte publicera någon kommentar utan avsändare och det kanske är bra så.

Hur som helst (för de som tvivlar) är jag lyckligt gift och älskar våra barn över allt annat.

Man brukar ju lite skämtsamt säja att vi 70 talister är den "ironiska generationen",jag kan vara både ironisk och ge frugan en o annan syrlig kommentar,men jag älskar henne mest i hela världen ändå!!  Jag är dessutom inte i någon situation som jag inte trivs i,snarare tvärtom.Efter att ha jobbat med samma sak i över 15 år tycker jag att jag är lyckligt lottad som kan sadla om och göra det många bara drömmer om,bli bonde!

Du känner uppenbarligen vare sej mej eller frun,så döm ingen av oss tack!!

 

Jaa,annars har det väl inte hänt så mycket annat än att barnens morfar var här,han fick vända på vägen då det var snöstorm i Norrtälje?!  Driftig som han är åkte han till verkstan o la på nya däck,sen kom han,en aning sent men ändå,barnen blev superglada o vi med.

 

Imorron kommer visst Leffe hit,han ska hämta kött o efter det ska jag åka till Norberg o hämta hem två stycken lamm samt hästsläpet som står kvar där.

Nu börjar det bli dax för sängen,ska ju upp som vanligt o lämna barnen på dagis imorrn.

Hej o hå/Micke

Ovido - Quiz & Flashcards