Alla inlägg den 17 oktober 2009

Av michael jendelöv - 17 oktober 2009 21:12

Ja inte vart det som det var tänkt,idag heller.Vi skulle ju åka på marknad i Västerfärnebo men vi tyckte att det var så kallt o blött,jag lyckades dessutom med bedriften att göra illa ryggen (igen) när jag låg o drog mej i morse,KNAK! sa det,sen tog det 20 minuter att komma ur sängen.Enda sättet att åtgärda detta,har jag lärt mej är att arbeta,fysiskt.Så det har jag,vi gjort idag.Vi gjorde rent på ett ställe och sedan flyttade vi halm från logen till lagårn,inte bara för att det är kul utan för att det behövdes.Ryggen har faktiskt blivit lite bättre och just nu känner jag mej nästan oförtjänt bra.Detta kan även bero på att vi beslutade oss för att åka in till Sala för att äta en pizza och köpa en massa godis,mmmm,mums.

Nu tittar vi tydligen på körslaget,inte vet jag.

Frun verkar ha kommit på att vi vi inte ska ha nån get,det lilla livet är överallt men mest uppe på saker o ting och bajsar o kissar och bräker,BÄÄÄÄÄHÄHÄHÄÄÄ!! Vi får se...

Imorron ska jag till Axel i tärnsjö o hämta lamm,sen bär det av till Uppsala för att hämta hem våra älsklingar som saknas,Sara och Daniel och Daniel ska vara här i två veckor,sååå jävla nice!!

Någe mera vet jag inte,gonatt/Micke.

 

PS.Jo jag vet ju att jag älskar Camilla (min Camilla alltså) DS.

Ovido - Quiz & Flashcards