Alla inlägg den 1 januari 2010

Av michael jendelöv - 1 januari 2010 23:01

Jag ska gå o lägga mej nu,hoppas att jag somnar bara,jag är fortfarande så överirriterad så som man kan bli!

Idioterna verkar ha varit här,det lös en stund i lilla huset..Vi får väl se imorron om hästarna e kvar eller ej??

Gonatt/Micke

Av michael jendelöv - 1 januari 2010 16:37

Jaa ett nytt decenium börjar,man är då ett decenium äldre...fyfan.

Jaja i dag har vi fått snö,snö och mera snö,det är så jävla mycket snö så eltråden syns inte ens till grishagen,idag kom nassarna på just detta och de springer lite som de vill,körde med traktorn runt hagen för att få fram stängslet och det är säkert 4-5 decimeter.På ett ställe går trån över ett dike och då såg jag inte framdäcket på traktorn ens.Jag hann inte fixa klart det men jag får fortsätta imorron då..

Just det,jag fick tag i hyresgästerna på eftermiddan,det vart mycket och många hårda ord,jag fick inte så många svar på saker o ting mest en massa ursäkter,vilka blåbär,som man säger i Västerås!

De skulle efter mycket om och men lasta hästarna ikväll,i mörkret?! Jag har inte sett dem ännu i alla fall.

Jag vet inte vad man ska säga..jag blir så helvetes arg på folk och det finns bara ett ord som passar på sånt folk,IDIOTER!!

Ovido - Quiz & Flashcards