Alla inlägg den 18 januari 2010

Av michael jendelöv - 18 januari 2010 21:33

Ja idag började jag att dona med jumpyn,vi fick dit däcken,Klaus hjälpte mej att lägga om dem,vilken kille.

När det var gjort tänkte jag att jag skulle prova starta henne...ja det gick så klart inte alls! Batteriet var stendött fast det gick förvånadsvärt enkelt att starta med kablar.

Vedklippen kom idag,det var lite som en byggsats och jag hann inte mer än att titta lite på alla delar innan jag måste köra grisar,så det får jag fortsätta med imorgon nångång.

Imorgon vet jag inte riktigt vad som står på agendan men jag har en massa samtal att ringa och en massa fakturor att ta tag i och jag ska bestämma vilka sorters korvar vi ska göra till butiken,skoj!

Jag håller som bäst på att planera hur butiken ska se ut,även om det bara är en frysbox i början så måste butiken kännas rätt,då det ju är gårdsförsäljning.

Nu ska jag titta på tv,hej o hå//Micke.

Ovido - Quiz & Flashcards