Alla inlägg den 22 januari 2010

Av michael jendelöv - 22 januari 2010 23:06

Ja jag drog iväg på fm med vedmaskinen o kapade upp det som återstod av vad Leffe o jag fällde sist han var här,det går fort med klippen,o det är bra och meningen,körde även hem två skopor med ved och lite väl mycket snö.

Har även tagit beställningar på grisarna i dag,fullt som vanligt kan man säga!

Det är så jävla kul att min affärside funkar så bra,tror inte att nån har trott så mycket på den,ibland inte ens jag själv..

Vi var in till Sala med en massa skräp också,hela logen har varit full med skit,nu fick vi iväg en hästtransport i alla fall,bara hälften kvar.

Barnen fick panta tomflaskor på Willys och ta pengarna som veckopeng,det blev 40 kr var vilket är dubbla pengen.

Det gör ingenting för det var meningen,på söndag ska de få handla vad de vill för sina egna pengar och det ska bli skoj att se hur de hanterar det och framför allt vad de köper för nåt?!

Nu är jag själv uppe sen nån timme och funderar på att lägga mej,ska bara elda lite först,gonatt/Micke

 

Ovido - Quiz & Flashcards