Alla inlägg den 17 januari 2010

Av michael jendelöv - 17 januari 2010 19:26

Jaa,det känns lite tungt just nu,vet inte varför men jag är så förbaskat trött,kan sov hur länge som helst på morgnarna samtidigt har jag så svårt att somna på kvällen.

Antar att det snurrar för mycket i huvudet.

Ska inte blogga så mycket idag har jag tänkt för jag ska fixa lite med en annan dator.

Imorrn är det dags för dagis igen,skönt för då får barnen lite annat att tänka på än att reta varandra och bråka.

Var ju förbi Leffe o Annika idag då Leffe hämtat fäljar till min Jumpy,jag är så glad att äntligen fått hem nåt som i alla fall verkar passa,vi får se imorgon för då ska de läggas på nya fiina puckar.

Innan klockan ett på dagen imorgon kommer även min lilla vedklipp som jag väntat på,ska bli skoj att se vad den duger till.

Klockan ett ska jag dra iväg med chryslern o köra grisar,full fart hela dagen då,måste ju hinna hämta barnen på dagis med..

Nu har jag en massa annat jobb som väntar,tjenis//Micke. 

Ovido - Quiz & Flashcards